top of page

همکاری خطوط هوایی با مقامات بهداشتی برای ردیابی مسافران


🔹 سراسر - مارك گارنو، وزیر حمل و نقل کانادا گفت كه بزرگترین شرکت های هواپیمایی كانادا موافقت كردند در صورت مثبت بودن تست هر یک از مسافران به بیماری کووید ۱۹ به تلاش برای ردیابی سایر مسافران پرواز كمك كنند.

از این رو از شرکتهای هواپیمایی از مسافران خواهند خواست در هنگام ورود، اطلاعات تماس مانند ایمیل یا شماره تلفن خود را ارائه دهند تا در صورت لزوم مقامات محلی بهداشت عمومی بتوانند با آنها تماس بگیرند.



گفته میشود از زمان شروع بیماری همه گیر کرونا ، حداقل ۵۶۱ پرواز در کانادا میتوانسته به صورت بالقوه در معرض ویروس کرونا قرار بگیرند

در این توافق نامه همچنین چگونگی تحویل سریع اطلاعات توسط ناوگان هوایی مشخص شده است تا آژانس بهداشت عمومی کانادا بتواند مبادی تماس مسافران را به وب سایت خود منتقل کند.

گارنو می گوید که رویکرد جدید و سازگار شرکتهای هواپیمایی برای جمع آوری و به اشتراک گذاری اطلاعات مسافران منجر به ردیابی به موقع بیماری شده و اطلاع رسانی به هنگام در مورد احتمال انتقال بیماری را فراهم میسازد.



وی در بیانیه روز جمعه خود افزود: "ردیابی تماس و اطلاع رسانی ابزاری اساسی برای کمک به مقامات بهداشتی در نقش آنها در محدود کردن شیوع ویروس است ، و این روند پیشرفته یک لایه اضافی برای محافظت از کسانی است که با هواپیما سفر می کنند.


bottom of page