top of page

شناسایی ۲۹۶ مورد جدید مبتلا به کووید ۱۹ در بی سی


🔹 سراسر - مقامات بهداشتی بریتیش کلمبیا امروز دوشنبه از شناسایی ۲۹۶ مورد جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان در طول سه روز گذشته خبر دادند، که نشان میدهد تعداد موارد فعال بیماری کماکان رو به افزایش است. در همین بازه زمانی با اعلام یک مرگ جدید تعداد موارد فوتی هم افزایش یافت و به ۲۰۳ نفر رسید

البته در این سه روز، تعداد مبتلایان به طور روزمره افزایش نیافته است. جمعه تا شنبه زمانی بود که تعداد مبتلایان با ثبت عدد سه رقمی ۱۰۹ رکورد شکنی کرد.از شنبه تا یکشنبه این عدد به ۸۱ کاهش یافت و از دیروز تا امروز با کاهش مجدد، تعداد مبتلایان جدید به ۷۹ رسید. این روند ممکن است با دستورالعمل های سختگیرانه تر استان در باره جریمه تجمعات غیر مجاز مرتبط باشد.



در مجموع تاکنون ۵۱۸۴ مورد بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شده اند، ۹۱۳ مورد فعال در استان وجود دارد ، تعداد ۴۰۶۸ نفر کاملا مداوا شده اند، ۱۸ نفر در بیمارستان بستری هستند و ۵ نفر در بخش مراقبت های ویژه قرار گرفته اند.

به گفته آدریان دیکس ، وزیر بهداشت، طی پنج روز گذشته بیست هزار تست انجام شده و ۲۵۹۵ نفر درقرنطینه هستند. این تعداد تست روزانه از ابتدای شروع بیماری بی سابقه است.

اظهارات دکتر بانی هنری ، مدیر بهداشت استان امیدوار کننده بود که گفت: اگر چه تعداد موارد فعال بیماری در حال افزایش است ، اما انتقال نامشخص بیماری در استان کم است. هنری افزود: "ما قادریم اکثر افرادی را که به این بیماری مبتلا هستند پیدا کنیم و رهگیری نماییم."


تا کنون دو جریمه در ونکوور و چهار جریمه در سووری برای برگزار کنندگان تجمعات و مشاغل ناقض قانون صادر شده است. روز جمعه استان مقرراتی با اعلام جریمه هایی تا دو هزار دلار برای خاطیان مقررات بهداشتی اعلام کرد.


bottom of page