top of page

تعمیم مقررات ویژه به سراسر بریتیش کلمبیا

🔹 سراسر - دکتر بانی هنری ، مدیر بهداشت بریتیش کلمبیا قوانین گسترده جدیدی را برای کنترل شیوع بیماری کووید۱۹ اعلام کرد. از آن جمله است: اجباری کردن ماسک در اماکن عمومی سربسته و فروشگاها و نیز محدود کردن گردهمایی فقط به اعضای خانواده برای همه مردم در جای جای بریتیش کلمبیا. دکتر هنری همچنین تاکید کرد که محدودیت های اجتماعی ویژه مناطق بهداشت فریزر و بهداشت ساحلی ونکوور به سراسر بریتیش کلمبیا تعمیم یافته و تا هفتم دسامبر تمدید شده است.

این بدان معناست که هیچ کس نباید به دلایل اجتماعی با کسی بیرون از محدوده ساکنان خانه خود ملاقات کند ، اگرچه پیاده روی با رعایت فاصله با یکی از دوستان یا برنامه ریزی کردن برای تحویل گرفتن بچه ها از مدرسه توسط پدربزرگ و مادربزرگ هنوز قابل قبول است.



او گفت: "ما باید فشارهای روانی را در سیستم های مراقبت بهداشتی خود از بین ببریم ، در غیر این صورت، افرادی که نیاز فوری به مراقبت دارند ، آسیب خواهند دید."

او همچنین عصر امروز پنجشنبه آمارهای جدید شیوع بیماری کووید ۱۹ در بریتیش کلمبیا را ارائه کرد. این گزارش از ابتلای ۵۳۸ بیمار جدید و درگذشت ۱ نفر در بیست و چهار ساعت منتهی به روز پنجشنبه حکایت میکند. اگر چه تعداد مبتلایان جدید و درگذشتگان نسبت به متوسط روزهای اخیر کاهش نشان میدهد ولی تعداد بیماران بستری و آنانکه در بخش مراقبت های ویژه هستند به رکوردی تازه رسیده است. آمار مربوط به این بیماری در این استان اکنون به این شرح است:


  • مجموع بیماران مبتلا در استان تا به امروز: ۲۴۹۶۰ نفر

  • مجموع درگذشتگان در استان تا به امروز: ۳۲۱ نفر

  • تعداد بیماران در حال حاضر: ۶۹۲۹ نفر

  • تعداد موارد بستری در بیمارستان: ۲۱۷ نفر

  • تعداد موارد بستری در بخش مراقبت های ویژه: ۵۹ نفر

bottom of page